Regulamin został stworzony po to, aby zaprowadzić porządek na czacie. Wszyscy będą rozliczani wg poniższych zasad.
Na czacie zabronione jest:
a. używanie słownictwa powszechnie uważanego za wulgarne i obraźliwe; b. posiadanie nicka o treści wulgarnej, obraźliwej lub nawiązującej do erotyki; c. reklamowanie stron internetowych, instytucji, etc.; d. zadręczanie operatorów bez wyraźnego powodu (w szczególności o nadanie rang specjalnych); e. nękanie innych użytkowników; f. używanie rażącego, nieczytelnego koloru; g. przeszkadzanie w trakcie wykładów; h. używanie pisma "pokemonowego", używanie tylko wielkich liter, używanie znaków interpunkcyjnych w ilości przekraczającej dopuszczalne normy językowe, pisanie z dużą ilością błędów ortograficznych, używanie tylko emotikonek lub gdy emotikonki stanowią większość w wypowiedzi w stosunku do tekstu, używanie cyfr zamiast liter, etc.
Wszelkie skargi na użytkowników proszę kierować do moderatorów oraz administracji.
Ważne!
Za przewinienia (typu używanie nicku z emotkami, przeklinanie, spamowanie, itp.) otrzymujecie ostrzeżenie po uprzednim upomnieniu.
4 linijki = 1 warn nick z emotami = 1 warn
---------------------------- 4 warny = ban na 1h 4 bany = ban na 6h kolejny ban = ban stały ----------------------------
MINI REGULAMIN DLA MODERATORÓW:
1. Spamowanie (Max 5 lini) [4 warny = ban 1h] 2. Przeklinanie, wyzywanie (1 wulga - kick) [4 warny = ban 1h] 3. Reklamowanie innych for oraz serwerów (związanych z metinem) [1 link = upomnienie, 2 linki = ban 1h] 4. Nadmierne używanie emotkion [4 warny = ban 1h]
Nie chcemy niejasności, dlatego radzę się do tego stosować.
Pozdrawiam [HA]Kopa
|